ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Ανανεώνονται τα προϊόντα στα οποία έχει εξαντληθεί κάποιο μέγεθος ή χρώμα;
Στο Uhlsportgreece.gr θα βρείτε τεράστια ποικιλία σε όλες τις κατηγορίες, τόσο προϊόντων όσο και μεγεθών. Αν ένα προϊόν/μέγεθος έχει εξαντληθεί θα προσπαθήσουμε να το ανανεώσουμε όσο το δυνατόν συντομότερα ενώ φυσικά μπορεί ανά πάσα στιγμή να μεσολαβήσει ακύρωση/επιστροφή παραγγελίας και να επανεμφανιστεί ως διαθέσιμο προϊόν/μέγεθος που έχει εξαντληθεί. Αν δεν υπάρχει απόθεμα σε κάποιο προϊόν/μέγεθος τότε το αποσύρουμε αυτόματα από το site.
Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
Αναλαμβάνουμε 100% την ευθύνη μας για όλα τα προϊόντα που έχουμε στείλει. Αν το προϊόν που λάβατε θεωρείτε ότι έχει κάποιο ελάττωμα τότε επικοινωνήστε μαζί μας.
Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο προϊόν που δεν ζήτησα
Σε περίπτωση που από λάθος παραλάβετε κάποιο προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.
Πώς θα ανακτήσω τον κωδικό πρόσβασης στο λογαριασμό μέλους μου αν τον έχω ξεχάσει;
Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης μπορείτε να τον ανακτήσετε στην ενότητα “Σύνδεση”. Συμπληρώνετε το email σας και πατάτε “Ξέχασα τον κωδικό μου”. Θα λάβετε email με το νέο σας κωδικό πρόσβασης.
Μπορώ να λαμβάνω στο email μου πληροφορίες με τα τελευταία νέα και προσφορές του Uhlsportgreece.gr;
Ναι. Απλά κάνοντας εγγραφή στο “Newsletter” θα λαμβάνετε πληροφορίες για τα τελευταία νέα, τις προσφορές και τα events του Erimashop.gr.
Μπορώ να σταματήσω να λαμβάνω το Newsletter του Uhlsportgreece.gr;
Ναι. Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Ανοίξτε ένα οποιοδήποτε “Newsletter” μας και πατήστε στο σχετικό link στο τέλος του μηνύματος ή ενημερώστε μας με σχετικό email.